11/01/29



sitter i min ensamhet o tänker på livet .. om hur svårt de är .
varför är ja ensam .. är de fel på mej ?? som är ensam
varför vill män bara he en älskrinna .. o de kan man få vara hur mycke man vill o orkar ..
man kan få olika varje dag ...
vad är de för fel på män .. vågar dom inte ta steget ut ..
för alla är ju inte gifta ..

ja vill inte leva ensam resten av mitt liv
ja vill göra så mycke av mitt liv ..
ja kan känna att ja är värd att få leva ett bra liv ..
men de känns som de är långt bort ..
för ja vill inte vara den som man kommer till ibland .ja vill ha allt
dela sorg o glädje med ..den ja kommer att älskar

men den dagen kommer nog när ja inte orkar vara med någon .när ålden tagit ut sitt
hoppas alla mina vänner ha de bra
NATTA HA DE 
puss o kram på er alla

Kommentarer
Postat av: maggan

Jag håller med dig i det du skriver L

Men jag tror nog du kommer träffa den rätta killen

kanske fortare änn du tror han kanske inte är så långt borta som du tror! Hoppas jag är din vän......

Kramar

2011-01-30 @ 08:14:09
Postat av: Anonym

Hej

Hoipas du i alkla fall har en bra dag

Kram'

H

2011-01-31 @ 19:06:21
Postat av: Anonym

Tåget skakar som faan därför blev det så många fel

Jag kommer i veckan H

2011-01-31 @ 19:34:48
Postat av: peter

du är inte ensam,du har ju H nu.kör på med han

2011-02-20 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0