2011/08/02

DETTA ÄR ETT RÅD TILL EN VÄN SOM INTE KAN LÅTA MEJ VARA IFRED
FAST JA HAR BETT SNÄLLT ATT LÅT MEJ VARA
MEN DE GÅR INTE IN
HOPPAS DE GÖR DE SNART
DE ÄR JOBBIGT ATT INTE FÅR VARA I FRED
JA HAR GÅTT VIDAR I MITT LIV
ÖNSKAR DU GÖR DE SNART MED
TACK MIN VÄN
HA ETT BRA LIV




Ska försöka vara ärlig
Och ge vettiga svar
Men ibland så blir jag tveksam
Dina frågor finns kvar
Är man 57 år och sviken
Slår sanningen hår
Men att linda dej i bomull
Känns så fel

Vänd dej inte bort
Jag vet hur du känner
Ta dej till nästa punkt
Fortsätt gå
Så har jag gjort

Ingen här är värd
Det pris du betalar
Ta dej till nästa punkt
Och gå mot nya mål

Livet har så många sidor
Det är svårt att förstå
Vill du veta vad som händer
Fortsätt gå
Jag kan inte hindra stormar
Bara finnas till hands
Sitta ner och bara lyssna
Som en vän

Vänd dej inte bort…

Ta dej till nästa punkt
Och gå, mot nya mål





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0