10/11/05




ja nu är de bara några dagar tills man fyller år
mina döttrar o några vänner kommer på lördag  
min son kommer med sin familj på söndag dom hade någon annan fest på lördagen
men de är ju på söndag ja fyller så då kommer dom ..
och på söndagen kommer även mina bonus barn ..
så nu har ja en massa barn
i höst blev dom 6 st .
bara över en natt ...
men som tur är dom självgående
dom är ju från 19 -32 år så de är inte små barn
men ja fick ju ett littet bonus barnbarn
så nu är dom 3 st
2 töser o 1 pojk
som ja är farmor till ..
de är så kul

men en kommer att vara saknad
 alla som känner mej vet vem de är
men du finns i mina tänkar

I dag skulle H kommit till mej och vi skulle fikat
men de va något med bilen som skulle göras
så H vi tar en annan dag de vet du ...
.gött va de att du ringer o säger som de är ..
hoppas du får en bra kväll med dina barnbarn ..

hoppas nu att mina vänner får en bra dag
för de får ja med ska tvätta hahaha
puss o kram på er alla som vill ha den








Kommentarer
Postat av: Marie L - bakblogg!

vsaaa.a.. Puma o Sissela då???? ;P

2010-11-06 @ 11:45:31
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0