svårtid

   I DAGARNA HAR DE VARIT EN SVÅR TID ..
                          KÄNNER JA MEJ SÅ MAKTLÖS VET INTE HUR
                          HUR JA SKA GÖRA .

          
                          BARA SÄG VAD DU VILL ATT JA SKA GÖRA FÖR DEJ 
                          JA HAR INGEN LÖSNING O JA VET INTE VEM JA SKA TALA 
                           MED .......


                          JA VILL DEJ BARA VÄL MEN DU TAR INTE IMOT DE
                          FÖR DU ÄR LEDSEN JUST NU


                         MEN MITT HJÄRTA DU SKA VETA ATT DE GÅR Ö
.
                         ÖVER MEN DE TAR SIN TID
                         MEN JA FINNS HÄR FÖR ALLTID FÖR DEJ ..
                         NÄR DU VILL .JA KOMMER BARA DU RINGER

                                PUSS DIM MAMMA SOM ÄLSKAR DEJ .......

Kommentarer
Postat av: Marie

Så fint, mamma. <3

Jag lyssnar på allt du säger och alla dina råd är dom bästa. Du gör mer än någonsin behövt. Jag älskar dig enormt mycket och jag önskar att jag kan hjälpa dig när du behöver. Jag älskar att veta att jag får ringa eller komma när jag vill. Även om jag bara vill tjöta lite.. Tack <3 Jag älskar dig, min finaste mamma. glöm aldrig att du är helt underbar precis som du är!

2010-04-16 @ 17:13:33
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Marie

nu börjar jag lipa igen!!!! haha.. du är bäst! Pusspusspussss!!

2010-04-16 @ 17:15:22
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Kusin Marie

Det var jätte fint Ingela, och man märker att Marie tar till vara på sin mamma!



Hoppas allt är bra med dig kram

2010-04-17 @ 12:21:56
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0