fredag igen 23/4

som den här har ja känt mej hela vecka .men de är så när ja blir arg .de tar lång tid innan de går över .... I natt somnade ja inte förän halv 5 ... för han kom så sent ..( john blund )  nu sitter ja på att få börja tvätta ett ont måste ..

ja hoppas de inte är alvarligt men min stora tös .
de blev ingen stan i dag .. de är skitväder .
förlåt men ja känner mej så tom i dag så ja måste tänka lite vad ja vill skriva idag .
ja hoppas snart att ja ska må bra igen..
de bästa är att ja vet att ja inte är ensam om att må skit ....
talade med i går som har samma problem som ja .
han kände att hans liv nästan hade tagit slut .
med som tur hade han sitt jobb att gå till .
men de kom när han va hemma ensam ....
livet är djävligt orättvist
men ja har 7 år tiill godo nu känner ja hoppas att dom blir bättre än dom som gått ....
men visst har ja haft de bra i mellan åt ... vi har gjort mycke kul saker med ..
men för mej är problemen större än de  mesta.. för ja tycker att när man blir äldre ska man ha ett bra liv

ja fick ett sms  härom dan " när du vill gifta dej då är du välkommen tillbaks "
mitt svar  va " dra åt helvete "
då undrar ja vad tänker du med är de ##### du tänker med
är de bara de du vill . eller är de en hushålleska du behöver ???  du ska vet att ett sårat hjärta har så svårt att glömma ... 

de finns sådana som har de som jobb
och dom behöver dom pengarna ....
ja har gjort de jobbet i 36 år för mina barn .. men de har ja gjort för dom för de är min  för mina barn för att ja älskar dom . och att ja fött dom

de man sätter till världen får man ta ansvar över så är min tänke .. men ibland tro ja att de är bara ja som tänker så .....
ha en bra da ........

hoppas inte ja får ett sms nu !!!!   som innehåller att ja har hängt ut någon igen




men de gick bra att hitta något att skriva om hahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Marie L

Det finns folk till allt, konstigt nog.

Tänk positivt nu mamma. Du har tagit tag i något som du tänkt på länge, bättre sent än aldrig. Jag är jättestolt över dig.



Och vadå mamma och farmor!! MORMOR DÅ!!! PUMA?!?? hahaa..

2010-04-23 @ 16:12:56
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0