21 / 5 /12


grattis min älskade son i dag när du fyller år
hoppas din dag blir bra



i dag har ja varit o tagit prover , ett djävla spring , 3 gången nu
har fått reda på att ja har fel på blordet o att ja har för mycke blod 
o höra kolostrål värden , 
nu väntar ja på att ja ska få tid till Hematologen
för mer undersökningar . men de tar på en att inte veta vad som är felet
o vad som händer ... ja vill veta nu helst i går 


skövde fick skicka mitt blod till sahlgrenska i gbg för dom kunde inte tyda mitt blod
men så är de med tattarblod .....
sen har ja en konstig blodgrupp B negativ
de är inte så många som har de .
ja vet några
ja fick hjälpa en flicka en gång när hon skulle op
då ringde dom efter mej så då va de bara att lämna blod
o de som va så kul va att de va en kompisdotter som ja hjälpte då
o hon är min vän på FB
ha ny en solig o bra dag
 och ja hoppas 08 mår bra och att vi ses snart
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0