10 / 11 / 02


                 

NU  är de dags att börja arbetsträna på bruket


de är ett bra ställe har varit där får några år sen
trivdes skitbra ...
men min arbetsgivare ville inte stå för min lön då
men nu vägrar ja att arbetsträna hos dom

är ju så att ja har blivit utförsäkrade som många andra
så ja vägrar ju gå till mitt jobb så ja har fått tagit tjänstledigt ..
så ja får se vart detta hamnar till slut ...
men de vet man aldrig


nu ligger mitt 4benta barnbarn vid mina fötter o sover
är hundvakt en stund
mina döttrar har åkt till lidköping dom skulle kolla lite i affärer
och de vet ju alla hur lång tid de kan ta ...
för dom är som ja är tycker om att kolla på en massa plock hahaha
men mina älskade töser ha en bra eftermiddag
MAMMA ÄLSKAR ER
nu regnar de här som vanligt är så trött på den skiten

ha en bra dag alla vänner
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Marie L - bakblogg!

jag älskar dig med mamma <3

Du är bäst! Puss puss!

2010-11-03 @ 20:14:54
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0