10/05/09


ja blir så arg när ja tänker på hur en ung kille som kan döda sin tjej ..
först gör han henne med barn sen SÄGER HANS MOR O FAR TILL HAN VAD HAN SKA GÖRA 
sådant kan dom göra i sina länder och inte här ..

ja kan inte förstå varför inte myndigheterna sätter stopp .. de ju synd om killen med ..
för om inte dan hade gjort de hade hans far dödat han ...


ja tycker så synd om flickans föräldrar dom ska sakna sin älskade dotter hela livet som ett svin tog ifrån dom !!!!!
nu är de snart dags att vi svenskar säger något om detta och inte bara bocka o tacka
och ja är inte rasist min mor är inte svensk ... men ja kan tänka lite hur ja vill ha de i vårat samhälle..


nu har ja bestämt att ja ska tala med min mor om min syster
och få reda på vad som värkligen va problemet ..
får att ja ska kunna släppa detta för ja tänker mycke på de
och undrar hur min syster mår  o tänker o känner
ähon kanska tänker lika mycke som ja har gjort i mitt liv
sov gott alla mina vänner och ovänner
så natta ha de








Kommentarer
Postat av: Marie L

Bra skrivit, du har faktiskt helt rätt! man undrar ju hur mycket sverige ska tåla? Detta är inte vår kultur.

2010-05-10 @ 09:36:44
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0