tisdag 10/04"/28







ja är född i göteborg 55 då bodde vi i gamlestan .. sen flyttade vi till gårda
när ja va 1 år ...sen fick ja en syster 57 ... sen gifte mor o far säg 58 
sen skildes dom nog 60 tror ja ....
sen flyttde ja med min mor o syster till holmen ..
när vi bodde där träffa min mor en ny man .
och min syste fick åka till tyskland till våran mormor
o där är hon än idag så vi har ingen kontakt i dag
sen va ja med om något som va hemskt ...
som ja tycker

min brors farmor o hans kusin  blev innebrända .
dom frågade mej när vi va där på kvällen om ja skulle sova där men ja ville gå hem med min mor och som tur är så gick ja hem med henne ...
för dom dog där på natten ...
sen bara några mån efter flyttade vi till biskopsgården ( friskvärdestorget ) och där gick ja i skolan som va pest ..
de va inte min grej ... så ja fick sluta skolan när ja skulle börja 7 an .... men att de inte va min grej va att ja inte kunde läsa eller skriva o räkna ... då fick ja sitta bakom fröken så hon hade koll på mej för ja va mer vild än tam...
 för då blev man ju så eller mindre klassad som idiot ....
så i dag har ja 4 syskon en i tyskland o en i stckholm .
dom andra 2 bor ochså här i stan ...


så när ja va 18 år fick ja en son 74 .sen kom en liten tös 80 sen kom en tös till 87

eftersom ja har mått psykist dåligt i många år fick ja åka på en undersökning i göteborg
och de va en massa tester som ja fick göra ..
sen när de va klart skulle ja prata med en spykolog om allt . då frågade han vadför ja ljuger .. då sa ja att de gör ja inte ..
då sa han att ja låg över alla kvinnor i 50 års ålden .. så ja skulle ta reda på vad ja va så duktig på .
mitt svar till han med en gång va o ja som trodde att ja va en idiot .....

men ja har inte hittat de än . 

men ja hoppas att ja ska få ett bättre liv nu när ja blir äldre ... för de behöver man ..


och att ja finner någon som älskar mej för den ja är och inte för den ja skulle bli ......





 



Kommentarer
Postat av: Marie L

nu lipar jag igen.



Mamma, du ska vara dig själv för du är en fantastisk mamma och kvinna! Du är självständig, smart och framåt och tål inte gubbarna det så kan dom dra åt helvete! ta aldrig någon skit mer, du är värd det bästa, älskade mamma <3

2010-05-02 @ 23:43:31
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Anonym

han hade ju rätt eller hur?

2010-05-06 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0