sång

Tänk ändå vad skönt det känns
när himlen lyser blå.
Jag går samma väg med invanda steg
och jag vet vart jag vill gå.
Men många vill nå till himlen och få
allt de drömt, men inte jag:

Drömmar av silver
och ett liv ihop med dig
är mera värt än alla drömmarna
om guld.
I dina ögon finns ett ljus
som värmer mig
och det är mera värt än drömmarna
om guld.

Röd, så röd är kärleken
och den är livets svar.
Miljoner är bra men inget att ha
om du sen står ensam kvar.
Men många vill nå till himlen och få
allt de drömt, men inte jag:

I dina ögon finns ett ljus
som värmer mig
och det är mera värt än drömmarna
om guld.
Ja,det är mera värt -
mer än drömmarna om guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0