Jag bara älskar dig


Jag bara älskar dig


Jag bara älskar dig
tydliga tecken ger svar.
Leva med dig
är en dröm som jag drömt
dag och natt,
genom tårar följt av skratt.
Stanna hos mig.
Tillsammans med dig
finns allt jag vill ha.

Jag bara älskar dig,
tydliga tecken ger svar.
Någon har gett
det som regn ger till jord.
Vad som sker
inga ord kan säga mer.
Stanna hos mig.
Tillsammans med dig
finns allt jag vill ha.

Solen är här när jag vaknar.
Himlen är blå som ett hav.
Starka bevis ställer mörker i ljus.
Allt jag vill ha ser jag i dig.

Någon här såg mina tårar.
Viskande ord har nått fram.
Starka bevis vänder mörker mot ljus.
Allt jag vill ha, ser jag i dig.

läs så vacker den är















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0