10/05/17

fy fan vad ja mår dåligt sen i går kan inte sluta gråta .varför Hörde du av dej till mej..
va de för att du kände på dej att ja va på rätt väg upp o va glad .
och du inte göra något dina problem !!
men du vill att ja ska bo med dej ..
hur ska ja kunna lita på dej .. som gjorde så mot mej .

du sårade mitt hjärta så in i helvete när du gick till en annan
om du älskade mej så djväla mycke som du sa varför kom du inte efter mej o talde ut om saken ??
då gick du istället till en annan .
och så ger du mej skullden för allt som varit .
men vad ja lärt mej är man är
två om saken!!!!!

sen kallar du mej för din KK i 7 år
vem är så dum att man låter ett KK vara hos säg från påsk till
nov .. skulle aldrig ja göra ..
du är inte ens villig att komma o prata om saker med mej
ja fattar inte vem o hur du är
är du helt känslokall .. eller är de bara mot mej
de du kan är skriva sms . där vill du reda ut allt




så ibland känner ja att du leker med mina känslor ....
ja orkar inte ......
de är andra gången en man gör så mot mej ...... 
vad är de för fel på mej ?????????????????????

o varför hörde du av dej nu ...de skulle du gjort med en gång 

så ja undrar vad som ska hända för att ja ska få ett värdigt liv 
vad måste ja göra för att få de ..ska ja behöva göra de som ja tänkt många gånger 
att bara fly från allt ...

men kan inte lämna mina barnoch mina älskade barnbarn



ha en bra dag


 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter som ett riktigt svin rent utsagt =( otrohet är det värsta jag vet!

Tänk på att du är värd det bästa!!!

Kram

2010-05-17 @ 16:42:15
URL: http://itsmylovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0