10/05/14

tack för i kväll min älskade gumma

i dag va ja hos min dotter och åt lite mat .. då satt vi o pratade om en massa saker ..
då kom vi in på sveriges största socialfall  och vem är de .....

kunga familjen är de största vi har ..
dom kan säga till på soc att vi behöver mer pengar för våra barn är stora nu .
och till allt helvete så får dom mer pengar ..när ska atatten sluta att försörja dom

om ja går till soc o säger att mina pengar inte räcker då får ja en fot i röven ..
men dom får och inte nog med de svenska folket betalar bröllopet ..
gå till soc o säg att nu ska min dotter gifta säg vad händer då ?????

gå till soc o säg att taket på mitt hus är trasigt väd säger dom då till er
jo sälg ditt hus och betela erat djävla bröllop själva

nej ja tror att svenska folket måste vakna snart
tänk på vad man kan få en bra sjukvård till dom äldre och bra barnomsorg till våra små ..
som en dag ska ta över vårat land .. men vad finns kvar till dom
jo en djävla massa skulder

sov gott mina vänner o ovänner

natta ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0