10/07/07



DESSA GARDINER FICK JA I GÅR AV MARIE O HANNA ... GOM GULA I STORA RUMMET
DOM ÄR JÄTTE FINNA I RUMMET

DOM MED ROSA BLOMMOR HAR JA I KÖKET ..
DOM PASSADE PERFEKT MED TAPETERNA
JÄTTEFINA ..
TACK SÅ JÄTTE MYCKE JA BLEV JÄTTEGLAD´´
TACK PUSS MIN GUMMA


SKOR


KOLLA MINA NYA SKOR VISST ÄR DOM FINA KÖPTE DOM I DAG




 ...
 

DETTA ÄR VAD JA KÖPTE I DAG KOLLA VILKEN FIN ROSA FÄRG
NU FÅR JA SNART  INTE PLATS I MIN LÅDA MED TROSOR OCH
BHÅAR .. HAR LIKSOM MANI PÅ SÅDANT HAHAHAH
NU ÄR DE FOTBOLL PÅ TVEN HOPPAS NU ATT TYSKLAND VINNER

HOPPAS NU ATT ALLA MINA VÄNNER OCK OVÄNNER FÅR EN BRA KVÄLL
 HA DE GÖTT NU
NATTA HA DE PUSS O KRAM / INGELA

Kommentarer
Postat av: Marie L

va roligt mamma! Och vilka fina skor! Dom skulle passa bättre hemma hos mig.. hahah



Det är bra mamma att du unnar dig lite grejer!!!!

2010-07-07 @ 21:43:29
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Morgan

Med de underkläderna så är det en gåta hur min far inte fick dig på tjocken! ;)

2010-07-09 @ 20:53:01
Postat av: Marie

Morgan - tack o lov så fick vi inget syskon till!!!!



haha.. =D

2010-07-09 @ 23:28:50
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Morgan

Nej, hur fan skulle det bli! En till att köpa julklappar till och komma ihåg en massa födelsedagar...!

2010-07-10 @ 15:23:51
Postat av: Anonym

där morgan har du fått en vän hahahah hon finns på fb .. min lilla dotter

du de hade blivit en massa att komma ihåg och de kan vi på min sida missar inte en högtid hihihih

2010-07-11 @ 13:06:25
Postat av: Anonym

du vet morgon gamlingar ska inte skaffa barn de ska ni unga göra .... så de är årnat här att de inga blir här

2010-07-11 @ 13:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0