10/07/ 28 DETTA STÅR I EN AV VÅRA TIDNINGAR IDAG

 DETTA STÅR I EN AV VÅRA TIDNINGAR I DAG

varför ska livet vara så svårt .den man ja va ihop med den sista 7 åren .. sitter som betong i mitt hjärta gör inget annat än gråter för han skull tröts hanär alkolist och ständigt otrogen .. han har varit otrogen med sin FD svärmor och den sista är ett knarkluder .. ja har försåkt att få han till att ta antabus i 7år men de tog han inte .. men hon fick han till att ta anfetamin 2 gånger .. vad har hon som  ja inte har ..jo hon vill ha ett missbruk .de är inte min stil ja är värken alkolist eller knarkare .sen kunde han inte ta mina barn . han ville vara ensam på jul med mej men de kan inte ja .han va med en jul och sen sa han till sin kompis när ja ståd intill  " att de va den djävligaste jul han hade varit med om #.och de säger man inte så ja hör .sen undrade han varför ja åkte hem till mitt hem varje jul .men han sa arr han va ensam varje jul .. men ja är inte dum eller idiot ja vet att han firat den . med sina älskarinor .men de fattar han inte att ja vet .ja kan även namnge dom om han vill de ..

 de finns dagar ja inte går ut ..för ja är rädd att träffa mina vänner .för dom går på mej hur ja kan älska han .. dom vill inte förstå att mannen har ett hjärta under allt ... så ja vet inte hur ja ska kunna gå vidare i mitt liv juat nu är de så svart hos mej .. sen skriver han SMS till mej när ja vet att han är med andra .de är ju för att riva upp mina sår ..och ja kommer att älska han tills ja dör de vet ja att ja gör

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0