10 / 07/29



I KVÄLL VA JA HOS MINA ÄLSKLINGAR ...
DE VA UNDERBART ATT TRÄFFA DOM
DE VA ETT TAG SEN ..
VI ÅT PIZZA OCH KOLLA KORT FRÅN CYPEN
JA FICK EN PRESENT SOM DOM KÖPT DÄR TILL MEJ

SEN FICK JA FLERA GOD NATT PUSSAR AV DOM
DEN LILLA HAR INTE VELAT PUSSAS SÅ FÖRUT
MEN DE HAR ÄNDRATS ....
SÅ FARMORS ÄLSKLINGAR SOV GÖTT NU
PUSS O KRAM FRÅN FARMOR

... I DAG HAR DE REGNAT HELA DAGEN ÄVEN NU
och ja har haft omt i huvet sen söndag blir snart tokig på den skiten
räcker de inte att man tänker på en massa annan skit .
ja vet inte hur  ja vill leva mitt liv ..

ja kan och vill inte välja något framför de andra ...
det kravet fick ja igår att ja måste välja
men de är ett djävla krav att ställa när man inte vill lyssna på sina egna fel
att man varit otrogen de är inget fel de är som de ska vara för som ja förstår ska alla vara de
för de är naturligt att vara de
men i min värd är de inte de är skamligt att vara de och de sämsta man kan göra
och sen är de ju massa skit som man kan smittas med sjukdomar
men när de står för en man tnker han inte för då är de tomt med blod i huvet på han
för då är allt blod nere

så alla lyssna
innan ni är otrogna tänk flera gånger på hur djävla illa ni gör den som ni gör de mot
för de gör så djävla ont och de går aldrig över hur man än tänker och hatar så
går de aldrig över ja vet för detta är inte första gången någon gör mej så illa .
första gången har inte gått åver än ...
kan ja lova . för den min man va otrogen med bor i samma stad ja bor i så ja möter henne ofta .
men ja ser inte henne hon är inte värd skiten under mina skor
och samma är de med denna som min site kille ja va ihopp med hon kan äta min skit

hon är ju tur att hon inte bor i denna stad ... för ja hade hoppat på henne och då hade de gått illa de vet ja
för ja hatar sådant pack som henna som går imellan ett par ..
men ja har tänkt vad säger hennes gubbe som hon har ..
eller är han lika dan som homn
en knarkare !!!! fy fan för sådant pack
dom är inte värdiga att få leva i vårat samhälle
är min åsikt så dom kan man sända till afrika dår kan dom knarka hur dommsom vill
och då är de ingen som saknar sådana as
domasen kostar vårat samhälle en massa pengar
så ät skit och dö

sov gött alla nina vänner och ovänner
NATTA HA DE KRAM INGELA










Kommentarer
Postat av: maggan

Är du en skit ena dagen och ska välja nästan????Är det samma person som säger och kräver det?Förlåt mig gumman men om det är så kan jag bara råda dig att försöka glömma och gå vidare!Det är svårt men jag lovar dig det funkar och sen är det som rena befrielsen!DU ÄR STARK OCH KAN JAG VET DET!!!Ska jag behöva banka in det på dig S.....

2010-07-30 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0