hallo


hoppas alla som läser är glada nu ....siket folk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


de är en man som ja känner som de är synd om ...
han har problem som han inte  ta tag i och ja har mina egna problem .

för mej är mina barn allt och de tyckte inte han att ja skulle tänka
för dom är stora och visst är de så men dom är mina barn om så dom är 100 år

han bryr säg inte om sina egna 6 barn . [ hans ord dom får klara säg själva den minsta är 9 år ]
ja fattar inte att man kan tänka så när man har satt barn till värden ..
ja kanske är konsitg som tänker så ...

så ja önskar han allt gott i livet .för han är så snäll o en trevlig man ....
och ja vill vara hans vän .men han undviker mej . hoppas han ändrar sej...
allt sjunker ner till röva någon gång ... 







                                                       LASSE






                                                               
    



nu är de snart 2 år sen du gick bort .
du lever i våra minnen de kommer du alltid att göra ..









Kommentarer
Postat av: Marie

va fint skrivit. Du behöver ingen man för att vara lycklig, du älskar ju att vara ensam och göra vad du själv känner för. Ta vara på det. Jag finns här för dig när du vill ha sällskap! <3

2010-04-08 @ 15:43:04
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0