April 3, 2010



             påsk med 2 av mina barn

i dag firade ja påsk med mina döttrar o några vänner .. de va god mat o lite vin . de va kul ...
först på dan va ja hos mina barnbarn och lämmnade påskägg till dom ..  dom blev glada, de va pussar o kramar som vanligt ... sen va de gnäll om vem som skulle sitta på vilket knä . men som vanligt säger farmor ja har två ben .. så ta varsin ..
sen tog vi en fika sen va de mat ..

påskdagen ska ja till min son o mina barnbarn o spela bingolotto med dom .. och äta lite .de låter som vi bara äter när vi träffas hahaha ...
mina flickor följer med så vi blir hela familjen ... de ska bli kul de va ett tag sen ... 

de är en skön känska att slippa att laga mat till sinanu kan barna ta över alla helger








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0