om allt

ja tänker mycke om livet. varför kräva så mycke .
allt ska vara nytt . vad glad för de ni har ..
när livet blir svårt hjälper inte de ni vill ha .
då får man vad ni har ... ja hade ett någolunda liv
när ja fick en hjärtinfarkt när ja va 38 år och gravid .
den ändrade hela mitt liv .. allt rasade för mig då.
och de är så än i dag ...
ja fick missfall då men i dag kan ja säga att de va inte fel .
mitt hjärta hade kanske inte orkat med att födda ett barn då


men de har tagit mej hårt och mår dåligt än i dag av alllt som hänt
mej ....
iblan orkar ja inte klä på mej o bara gråter .
men om man säger de till folk tror dom att nan inte är klok
o de har dom i rätt i


för ja måste äta mediciner varje dag i resten av mitt liv .
och min arbetsgivare har svårt att förstå att man inte mår bra ..
 
de hände för en del år sen ja hade varit sjukskriven .då fick
ja straffarbete .

så kan livet vara


Det är en grå grå dag.
Som inte börjat bra.
Som bara får en att önska sig bort.
Du tänker lämna mig fastän jag gjort allt för dig.
Det är en grå grå dag inom mig.

Jag undrar varför, varför du sviker mig.
När jag bevisat, prisat mitt liv med dig.
Det är en grå grå dag.
En riktigt usel dag.
Det är en grå grå dag inom mig.

Jag blir nog aldrig den som vågar tro igen.
Det är en grå grå dag inom mig.
Och det blir svårt mig att kunna leva utan dig.
Det är en grå grå dag inom mig.

Jag undrar varför, varför du sviker mig.
När jag bevisar, prisar mitt liv med dig.
Det är en grå grå dag.
En riktigt usel dag.
Det är en grå grå dag inom mig.
Det är en grå grå dag inom mig.



Kommentarer
Postat av: Marie

Va hemskt mamma.... blir helt tårögd när jag tänker på de. Jag finns här varje dag och natt natt om du behöver mig eller bara vill prata.. Jag älskar dig.

2010-04-10 @ 18:04:53
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0