nu smäller de .......

nu ska du få veta ... de började får 6 år sen på vinten vi skulle på kalas mitt barnbarn fyllde 2 år vi skulle åka dit .. vi vaknade på morgonen de första du sa va att du va törstig . då fick då lite cider av mej . en som va köpt på ica ... sen när vi satt i köket sa du till mej ... fan nu kan ja inte köra o tog en öl .. så ja fick ringa min son o ljuga att blien inte gick i gång ..  då sa du till mej du ska inte ljuga får min skull ..men vad fan skulle ja göra då ???  så ja kom inte till mitt barnbarn ..    sen va de en jul som vi va hos min syster och vi va många däär o de är så när man har syskon ... då sa du att de va de djvligaste du varit med om ..  och tänk en gång bara själv hur de känns att få höra de ... sen blev du sjuk o ja åkte inte till dej ( fick ja skit för ) men vad ja vet så hade du fult upp ändå .  får när du åkte från sjukhuset åkte du till en gammaj käring o va där hos henne hon hjälpte dej o du henne med sex. sen va ni på semester ihop ...och de som tog mej hårt va att du va så djävla falsk o svår på att de aldrig varit något mellaner .. som ja fick veta sen att så va de visst .. och du va så djävla ful så du tog henne där vi varit året innan . men de sa du väl inget om till henne . sen året efter va vi ute och åkte .då hade du och hon varit där årte innan so du visste vad allt fanns o låg .... och bland annat maleksander ...  och detta vet ingen om att de va så... alla trodde vi hade de så jättebra .. men sen att ja hade de i mej o tänkte på de jämt o sen gick du till en granne och hon öppnade inte dörren åt dej då kallade du henne för de messta som finns ...
då till allt helvete hade du sagt till mej att du skulle lägga de o sova för kl va 22 ....

sen detta med kalas undra på att ja åkte hem för ja va liv rädd att ja skulle sitta fast igen där hos dej ... sen gapar du om jul . du ville inte fira dom med min familj . för ja ville fira med dom . men de fattade inte du .....
då va ja ett svin som övergav dej men om du hade berättat hela saningen hade  nog alla fattat hur de är för alla vill fira med sina barn ...


sen en annan sak .du idiotförklarade mig när ja hjälpte min exs make en gång när han va sjuk .och han fick sova på min soffa ..för ja hjälpte mina barn . men de vet du inte hur de är ....  då blev du galen men ja ställer upp och hjälper folk om dom ber mej .. men för de har ja inte sex med dom . som du gjore mot mej .. hellre dör ja än att vara otrogen mot den som ja är ihop med ...
du tycker att ja kan vara ett svin .måså vara . men alldrig otrogen .nufick du reda på hur de är 
ja önskara de allt gött i livet för inest ine är du en go gubbe . men du har aldrig lärt dej att de finns fler än bara du .. men de märker du nog nu med den du har nu de blir inte lätt men lycka till


tidag 100420 ingela  


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag visste detta men tycker det är lika jobbigt att höra varje gång. Du känner i ditt hjärta vad som är rätt och jag stöttar dig och finns för dig till 110%. Jag älskar dig, mamma. <3

2010-04-21 @ 08:58:52
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0