söndag 25 /4 / 10



detta tog ja från en kompis de va så fina ord som är så sanna .. tack MIA

Det är ditt liv och du ångrar ingenting.
Det är mitt liv och jag ångrar ingenting.
Jag är aldrig värd att trampas på


stå på dej annas gör
någon annan de



de är så lätt att trampa på andra när man inte ser sina egna fel ....
de hade ja svårt för att göra förut ..
då va min tänke de händer inte mej o de mina något ..
de händer bara andra de hände o de är ju inte konstigt att de gör de ......

men de hände saker som gjorde att ja fick tänka om ..
och sen åkte ja på smäll efter smäll .
den sista smällen åkte ja på för 7 år sen ...
ja lyssnade inte på vad andra sa till mej .
tänkte bara att de är mitt liv ...
och vad har ja nu ett sårat hjärta.... 
och de är inte första gången och säkert inte sista heller 
men de är bara att gå vidare så gott de går . 
och de är ja på väg att göra nu ..
livet kan inte ta slut för att man får ett sårat hjärta 

som tur är har ja mina har ja mina älskade barn och mina barnbarn ..

ha en bra dag ...






Kommentarer
Postat av: hetta

Jajjemänsan



[email protected]



det är bara adda :)



<3

2010-04-25 @ 14:38:55
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: Mamma

men din adrss då

2010-04-25 @ 14:46:54
URL: http://lejondrottningen.blogg.se/
Postat av: Remiaurora

Very interesting site. Lots of good information.

2011-09-20 @ 09:43:22
URL: http://remiaurora.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0