10/10/03





tänk att man kan sakna någon så mycke .kan inte fatta de varför 
du sitter så hårt  i mitt huve
du kommer alltid att sitta där
ja kommer alltid att älska dej min syster
karin

Du Fattas Mig

Vinden smeker sädesfälten
solen lyser ovanför.
Och här vandrar jag allena i denna stund.
Minnen dansar i mitt hjärta
får en annorlunda tid
då vi vandrade tillsammans i våran dröm.

Du fattas mig.
Jag saknar dig
mer än ord
kan någonsin förklara.
Var natt och dag
så känner jag - åh, du fattas mig.

Där på bänken under trädet
satt vi tysta mången gång.
Hand i hand i salig lycka var vi då.
Jag kan känna dig så nära
som du vore här intill.
Det är verkligen för evigt, som vi sa



DENNA LÅT HAR JA LYSSNAT PÅ MYCKE GRÅTER VARJE GÅNG TILL DEN













Kommentarer
Postat av: Marie L

Va fint det var! Vad är de för låt?

2010-10-03 @ 19:45:20
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0