10/01/10









I DAG FICK DU DIN VILLA MIN ÄLSKADE VÄN KARIN

du länade oss för tidigt
och de va en av de svåraste dagen i mitt liv
du va en av de snällaste som fanns .
du va så glad att bli farmor
du va ju som min storasyster .
du hade ett problem ...
hur dina killar ska klara säg när du är borta
men du de går hut bra som helst för dom ska du veta
och lille LUKAS har sin plastfarmor här
så länge hans far vill de ..

och ni vet vad ja finns och era kusiner finns
så karib vi ska klara detts ...
för de är ju de du vill 
ja tyckte de va kul att träffa GUN som ja minn sen ja va lite
tack för dom snacken vi hade och hoppas vi ses igen

OCH  så vill ja tacka mina barn att ni fanns för mej i dag
tack för att ni finns
mamma älskar er hoppas ni vet de
så nu mina älskade måste våra liv gå vidare
så puss o kram på er alla som va med i dag

Kommentarer
Postat av: Marie L

Det var jättefin. Urban och killarna gjorde detta jättbra för henne. Hon är verkligen saknad...

2010-10-01 @ 19:49:15
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0