10/07 /06



DETTA SKREV MIN LILLA DOTTER PÅ SIN BLOGG NU KVÄLL ..
DE VA SVÅRT ATT LÄSA FÖR MEJ



.. som inte är som alla andra och det är min Mamma. Hon har det varmaste och de mest öppna hjärta man kan tänka sig för alla människor, inte bara sin familj.

Hon är den personen som jag skulle vilja ge hela världen om jag kunde. Vi har inte alltid haft den bästa kontakten men för åtta år sedan såg vår liv helt annorlunda ut. Man behöver inte förlåta allt men man kan försöka gå vidare och skapa den kontakt man vill ha!

Mamma (och Hannah) har varit min stöttepelare dessa 2 år efter pappas bortgång. Och då menar jag med ALLT. Jag skulle aldrig ha klarat mig utan henne och jag önskar de fanns något jag kunde göra så hon skulle må bättre och att hon skulle få känna hela min tacksamhet.

Mamma, jag vet att du läser. Tack för allt. för att du finns, för att du alltid lyssnar,
för all dina fina hjälp, för ditt tålamod,
för att du orkar stå ut med mig när jag är som mest hysterisk och ledsen.

Mamma, jag älskar dig.


SEN SOM MAMMA VAD HAR MAN FÖR SVAR PÅ DE ..
JO JA FÖRSÖKTE SVARA SÅ BRA JA KUNDE GÖRA .
MEN DE VA SVÅRT ATT SKRIVA MELLAN TÅRARNA
 TACK MIN ÄLSKADE GUMMA ....
JA FINNS ALLTID FÖR DEJ OCH DINA SYSKON
 ÄVEN DEN DAGEN JA BLIT HUNDRA ÅR ...

TACK

Kommentarer
Postat av: Marie L

Jag menar de av hela mitt hjärta <3

2010-07-06 @ 23:30:37
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0