10 / 07 / 25

 




Kärlek:

Är du kall,
skall jag värma dig.
Är du ledsen,
skall jag ge dig tröst.
Är du rädd,
skall jag skydda dig.
Är du glad,
skall jag dela din glädje,
Kärleken, det finns inget
vackrare att dela.

ATT KRAMAS ÄR HÄLSOSAMT.

Det hjälper kroppens innumförsvar,
det håller dig friskare,
det botar depressioner och minskar stress.
Det livar upp föryngrar
och har inga obehagliga biverkningar.
Att kramas, är inget mindre än ett
mirakelpiller från naturen själv.
Det innehåller inga gifter,
inga konserveringsmedel,
inga konstgjorda ingredienser.
Kramar är praktiskt taget perfekta.
Inga rörliga delar,
inga batterier som tar slut.
Låg energiåtgång - hög energivinst ! -
Inflationsskyddade och skattefria.
Och naturligtvis
mycket lämpliga för återanvändning




Du säger att du älskar regnet,
men när det kommer fäller du upp ditt paraply.
Du säger att du älskar vintern,
men när vintern kommer, stänger du din dörr.
Du säger att du älskar vinden, men när vinden kommer, fryser du.
Därför blir jag så rädd när du säger att du älskar mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0