10/08/23





I DAG SKULLE MIN ( MORMOR ) FYLLT 67 ÅR
hon va sjuk länge så allavisste att de skulle slut så här
men hon är saknad än

hon kom till sverige när ja va 8 år gammal ..
och hon kunde inte svenska så de blev ja som hjälpte henna när hon skulle göra något
då va ja hennes tolk och ja lärde henne svenska ...
sen under alla år har ja varit mycke hos henne ...

ja minns när hon va gravid med de 3je barnet ...
va ja hemma hos morfar o mormor .
på den tiden hade ja eksem .o min morfar va rädd att de skulle smitta
men då sa hon att de gör de inte .. så ja fick sova intill henna o de va mysigt för hon doftade så gött
hon hämtade mej många gånger på sjukhuset när ja legat där för mitt eksem ....

för min egen mamma inte kunde hämta mej 
 
så mormor villa i frid och hoppas du ha de bra där du är
och vi alla tänker på dej i dag
roswita



Kommentarer
Postat av: peter

fint skrivet

2010-08-23 @ 16:43:17
Postat av: Andrea

Hej.

Ja, hon finns i våra tankar vissa dagar mer än andra. Men hon finns med oss varje dag i våra hjärten. Kramisa

2010-08-26 @ 07:49:50
Postat av: Artistas

Greetings. This site is so full of information

2011-01-20 @ 17:50:18
URL: http://artistas.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0