10/ 08 / 17



de va så här ja skulle vara resärv .o hänga med på någon träff
så ja skulle vara på plats

innan kl2 de va en åder och ja tar inga åder av någon och dom som känner mej vet att ja inte gör de ....
. men tro inte att ja är sjuk i huvet och ställer upp vad vad som helst ..
sen kom frågan om vi skulle göra något i helgen
va astet upptagen med sin kille ..
då kunde ja gå bra . men då sket vi i de blå skåp

när den som är odinarie inte kan ..då känner inte ni mej 
vad ja än sa så gick inget in inte äns att ja gått ner i vikt 
ja skulle sluta ljuga för mej själv ... 

SÅ ALLA VÄNNER SOM UNDRAR OM JA SITTER OCH LJUGER KAN RINGA MEJ O FÅ REDA PÅ VAD SOM HÄNT I VÅRAT LIV ..... SÅ UNDRA INTE FRÅGA MEJ .O INTE HAN FÖR HAN LJUGER FÖR ATT GÖRA SÄG BÄTTRE FÖR HAN VILL INTE ATT HANS VÄNNER SKA VETA VILKET SVIN HAN ÄR I VÄRKLIGHETEN


de är du som ljuger för dej själv .för du vet inte vad saning är för något 
de är något man får med säg hemmifrån
 men de gick inte som du ville ..ja sa till dej att nu får de vara bar .
och att ja ska träffa någon ... som kanske bryr säg om mej

så ja bad om ..mitt liv liv tillbaks ..
för nu vill ja leva mitt liv ...
hoppas de gick in denna gången

 så ha de gött alla vänner och ovänner

och peter tack för att du fins bakom mej ..
och att ja kan prata med dej
TACK O KRAM PÅ DEJ
OCH MAGGAN TACK ... DU HAR STÅT BAKOM MEJ MÅNGA GÅNGER UNDER 25 ÅR ...

KARIN TACK DU ÄR MIN STORA SYSTER JA ALDRIG HAFT OCH VI TALAR OM ALLT O GÖR VI INTE DE KAN DU LÄSA MEJ SOM EN BOK
ÄLSKAR ER
..


Kommentarer
Postat av: peter

Du kan alltid ringa mig när som helst..lyssnar på dig..kram

2010-08-17 @ 18:03:13
Postat av: INGELA

tac kja vet att ja kan de

2010-08-17 @ 18:16:41
Postat av: Marie

Mamma, du måste också låta han vara! Ju mer du svarar honom ju mer kommer han höra av sig, Ignorera är de bästa!

2010-08-17 @ 21:46:41
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: maggan

Ingela lysna på mari försök tiga ut han då tröttnar han och du blir starkare.Jag vet att det är svårt men du MÅSTE för att få slut på eländet!Jag bryr mig om dig och stöttar dig men du måste försöka själv ochså hur svårt det änn är!Ju mer skit han öser över dig ju dåligare mår du:Kram

2010-08-18 @ 07:51:43
Postat av: INGELA

ja ska göra de nu .. för ja orkar inte ha de så längre ..

och hoppas han fattade nu ...

ja ba bestämt att inte svara på han sms längre . och de lovar ja er marie o maggan ..för annas hammnar ja i ett rmu med skummgummi på väggarna till slut....

2010-08-18 @ 10:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0