10 /08 /10






I DAG ÄR RESTEN AV MITT LIV ....

HOPPAS DU KARIN INTE FATTAR ATT JA HAR INTE SKRIVIT NÅGOT ILLA OM DEJ ..
DU ÄR JU SOM MIN STORA SYSTER JA ALDRIG HAFT
DU KAN LÄSA ALLT JA SKRIVER I MELLAN RADERNA
VARFÖR DE ??????? HAHAHAHAHAAH JA KAN INTE DÖLJA NÅGOT FÖR DEJ

OCH SEN HAR JA NÅGOT JA VILL SÄGA TILL ER SOM LÄSER
NI KAN KOMENTERA HÄR OCH INTE PÅ SMS ...
FÖR KAN DU INTE SVARA PÅ ENKLA FRÅGOR
SÅ BEHÖVER DU INTE VARA STOR I KÄFTEN PÅ SMS ..
MEN JA TACKAR DEJ FÖR EN FIN HELG .....

SÅ MINA VÄNNER HA DE BRA KRAM PÅ ER .
OCH STÅ PÅ ER ANNAS ÄR DE NÅGON ANNAS SOM GÖR DE
OCH DÅ KÄNNER NI ER SOM JA GÖR ..
SOM EN DJÄVLA IDOTEN SOM FOLK HAR BEHANDLAT SOM ETT DJÄVLA TILLFÄLLE ..
ELLER SOM EN RESERV




Kommentarer
Postat av: maggan

Säg nu inte att du föll!Hoppas och håller tummarna att jag tror fel nu!Hör av dig.kramar

2010-08-10 @ 11:30:06
Postat av: Marie L

Mhmmm... Jag fattar inte att du umgicks med han en hel helg efter all skit han sagt/gjort. Jag vet inte vad jag kan säga mer när du inte vill ha hjälpen..



puss

2010-08-10 @ 17:25:41
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: peter s

Du är en fin kvinna..förstår mig inte på folk som vill dig illa..du är en fin vän.tycker om dig

2010-08-15 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0