10 / 08 / 04


I DAG HÅLLA JA PÅ ATT GÖRA ETT MISSTAG ...

JA HÅLL PÅ ATT BLI BLÅST AV EN  I DAG
MEN  JA HÅLL PÅ ATT GÅ PÅ DE  JA SKULLE BLI UTNYTJAD
IGEN SOM SIST .OCH BLEV TILL FRÅGAD OM JA VILLE ÅKA MED NÅGONSTANS
MEN DÅ VA JA TVUNGEN ATT KOMMA DIT I MORGON OCH SOVA DÄR ..
DÅ FRÅGADE JA VART JA SKULLE SOVA ...
FICK TILL SVAR IGEMTE MEJ ELLER PÅ SOFFAN
DÅ SA JA ATT JA SOVER INTE DÄR ASTE SOVIT .
OCH SEN SKREV JA ATT JA INTE VILL HA MED HAN ATT GÖRA MER 
OCH ATT JAG ALDRIG VILLL SE HAN MER OCH ALDRIG HÖRA NÅGOT FRÅN HAN 

OCH DE MENAR JA OCHSÅ NU ÄR DE ÖVER .ALDRIG MER ...
JA TAR DE NÄR DE GÖR ONT ...
JA VILL INTE VARA ETT SUOPSTITUT FÖR NÅGON NÄR DE GÅR FEL FÖR HAN 
NU VA HAN MAGSJUK DÅ SKULLE JA STÄLLA UPP
JA UNDRAR VEM TAR DU MEJ FÖR ...

HAN FÅR  HÅLLA SÄG TILL DE KNARKLUDRET HAN HAR I SIN NÄRHET ....
DE ÄR 10 MINS GÅNG VÄG SÅ GÅ DIT DU OM DU SAKNAR NÅGOT 
LÅT MEJ FÅ MITT LIV TILLBAKS ...
HON ÄR NOG VILLIG ATT ÅKA MED DEJ ÄVEN DENNA GÅNG 
SOM ALLA ANDRA GÅNGER NÄR JA VARTI HEMMA 

SÅ NU ÄR DE MITT NYA LIV SOM BÖRJAR .... 


OCH MAGGAN TACK FÖR I DAG ... SOM VANLIGT FÖR DU MEJ ATT TÄNKA TILL 
OCH DE VI PRATADE OM SKA GÖRA SNART  ....
TACK FÖR ATT DU FINNS OCH KAN SLÅ IN SAKER I MITT HUVE 
SÅ DE ÄR DIN FÖRKÄNST ATT JA ÄNDRADE MEJ 
SÅ TACK FÖR HJÄLPEN 
MAGGAN HA DE GÖTT PUSS O KRAM 

SÅ MINA VÄNNER SOV GÖTT OCH NI ANDRA KAN DRA DIT DE ÄR VARMT 
NATTA HA DE 
INGELA




 

Kommentarer
Postat av: Marie L

Bra mamma. äntligen! Jag hoppas verkligen att du står på dig, han ska fan inte göra de mer.



Jag stöttar dig i allt, bara du själv vill kämpa också. Så kämpar vi tillsammans.



Puss från mig <3

2010-08-04 @ 22:15:54
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: mammA

ja nu är de över för min skull vill inte ha en massa skit ... ja vill han något som har veta att uppskatta mej för den ja är och inget annat de finns sämhällsnäratjänster . dom arbetar för den skull ..tack ja vet att du finns där för mej älskar dej

2010-08-04 @ 23:12:13
Postat av: maggan

Vet inte om jag fick dig att ändra dig men som du vet säger jag vad jag tycker och detta är helt fel vill ju att du ska träffa mannen i ditt liv som jag gjort!Hoppas verkligen att du vågade fråga finns ju inget att förlora bara en massa att vinna.När du pratar om vissa pratar du med värme därför tycker jag det jag sa!!!!Kram

2010-08-05 @ 08:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0