måndag 100426

om att säga till mina barn att ja älskar er .. har ja aldrig sagt till mina barn när dom va små..
för när ja va liten va de en man som frågade min pappa ,,,
varför skaffar du inte ny tjej , min pappa svarade nej ja vill inte ha någon ja har ingela.. .
och ja älskar min dotter
då sa den mannen k....ar du henne ...
de satte säg som en smäll hos mej .därför vågade ja aldrig säga de till dom
för mej blev de något man inte säger till dom för då tänker folk att man gör de ..
men i dag vet ja mycke bättre att visst ska säga de till dom och de gör ja så gott ja kan ..
men ja säger de jämt till mina små älskinga mina barnbarn
att farmor älskar er ... och de gör farmor av hela sitt hjärta


att de ska 36 år att fatta att man ska säga de till dom varje dag och ja hoppas att mina barn ..
robert , jessica och marie fattar att ja älskar dom
puss och mamma älskar er fast ni är stora .
och de kommer ja att göra även om ni skulle bli 100 år



Kommentarer
Postat av: Marie L

Den gubben måste varit riktigt korkad som sa så till morfar. Vet du mamma, de är bättre sent än aldrig. Jag har alltid vetat de ändå.. Men jag tycker om att höra det också, speciellt när jag vet hur ovanligt de är för dig att säga de. Puss puss!

2010-04-27 @ 15:15:40
URL: http://marylejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0