hetta tack

Idag pratade jag med en person som jag ofta tänker på, vilket jag brukar nämna till vissa personer. Den personen har iallafall alltid fått mig att känna mig betydelsefull, omtyckt och värd något. Hon har alltid funnits där för mig, och varje gång något har hänt mig eller om jag bara har behövt någon har hon stått med armarna öppna och jag har kunnat gråta i en famn där jag har känt mig trygg. Jag minns en gång när jag ringde på dörren och när den öppnades sprang jag direkt fram till henne i soffan och började gråta, inga ord, och det är nog det som har gjort att jag har känt, och vilket jag säger till många

"man behöver inte alltid prata, ibland räcker det med att man är där"

Känner man någon så känner man även dens tankar, och just i ögonblicket vet man vad den personen behöver.

Jag vet inte om du själv har vetat om hur mycket du har betytt för mig, och fortfarande gör, men då önskar jag att vi har bringat klarhet i det nu isåfall :)



detta skrev en  tlej i dag på sin blogg och de är till .mej
henne har ja  känt sen hon va 4 år tro ja hon va ..
de varmde i mitt hjärta när hon skrev de om mej ...
ja tackar dej hetta för detta.
 och ja finns alltid här för de joch de vet du om
du vill . men de vet ju och ja kommer alltid att älska
dej min gumma .. hoppas dej allt gött
..
hör av dej till mej när du är här hemma i stan
puss på dej

Kommentarer
Postat av: hetta

Tack själv Plingela:)

Klart jag hör av mig, så vi får tjöta skit och chilla lite :)

<3

2010-05-04 @ 12:30:02
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0